Jak poprawić relacje z kontrahentem?

krowki reklamowe

Wśród niekonwencjonalnych materiałów reklamowych stosowanych przez firmy, dla których szczególnie ważna jest relacja z klientem i pracownikiem, warto niewątpliwie wspomnieć o coraz popularniejszym produkcie, jakim są krówki reklamowe. Krówki to produkt typowo polski, praktycznie nieosiągalny w innych krajach.

 

Stanowi to dodatkowy atut podczas kontaktów z klientem zagranicznym, któremu pozwalamy w ten sposób dotknąć naszej kultury – dla wielu biznesmenów prowadzących międzynarodowe interesy może to być nawet istotniejsze niż zyski, które będą mogli osiągnąć dzięki prowadzeniu z nami interesów.

 

Pracownicy, którzy częstują się cukierkami z logo mogą wykazywać większą skłonność do identyfikacji z marką, w końcu jak mówi stare powiedzenie „jesteś tym co jesz”. Dodatkowo, krówki z napisem są wreszcie powszechnie wykorzystywane podczas rozmów z klientami. Na przykład przez agentów ubezpieczeniowych, reprezentujących niektóre towarzystwa. Poczęstunek cukierkiem z zadrukowanym papierkiem stanowi tu często stały punkt programu. Agenci, którzy częstują klientów, wydają się osiągać znacznie lepsze wyniki niż ci, którzy tego nie robią.

 

Działa tu kilka psychologicznych mechanizmów o dużej złożoności, których nie trzeba w tym miejscu opisywać – dość powiedzieć, że one są, więc pomiędzy wynikami agentów i obecnością krówek na ich biurkach zachodzi nie tylko korelacja, ale też związek przyczynowo – skutkowy. W stosunku do zysków jakie przynoszą, reklamowe krówki kosztują grosze, dlatego też coraz więcej firm ich używa.

Comments

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Name and email are required